-.-

Goooood vad trött jag blir. När jag äntligen har bestämt mig för vilken film jag ska se så är den borta. Öppnar fodralet och där skivan brukar ligga är det tomt. Har ingen aning om var den kan vara heller.....vill inte direkt söka genom hela huset när jag är den enda här som inte är asleep. Gaaahh vad irriterad jag blir!
När jag hade lugnat ner mig lite gick jag och kollade bland min "filmhylla". Utbudet är väldigt litet, det mesta är Disney filmer och de har jag sett så många gånger, orkar inte med mera tecknat just nu. Just som jag ger upp, tänker att äsch får väl ta och lägga mig istället, får jag syn på Happy Gilmore. Hmm...den var det längesen jag såg, och Adam Sandler är alltid kul :)
Haha intressant att veta va? ;) Jag har faktiskt inget bättre för mig än att sitta här och skriva en massa onödiga saker,
fast nu ska jag kolla på film :)
God natt, dröm sött!

ännu en gång, puss&kram
Madde


Nån annan än jag som tycker att han är grymt rolig ? ;D



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: