En dag kvar!



Just nu sitter jag och tittar på filmen Elf, på femman :) Men den är nog slut snart.
Idag har jag inte gjort nånting, låg kvar i sängen till två och sen var jag tvugen att gå upp och slå in lite julklappar.
Spelade lite spel med Emily också, men eftersom jag har så lite tålamod så tröttna jag ganska fort ;)
Imorgon är det julafton, shit asso det känns verkligen inte som det :O Haha alla här hemma gnäller på mig att jag inte ska sova så länge imorgon som jag brukar, eftersom de vill öppna julklapparna så fort som möjligt ;) Vi ska öppna de flesta av julklapparna typ efter frukost, eftersom vi ska bort senare på dagen. Så får väl ta och gå upp lite tidigare än vanligt, hur jobbigt det än är (;
Hoppas ni alla får en god jul, glöm inte att titta på Kalle Anka ;D

puss&kram
Madde


Min fina poster från Gallerix :)




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: