Hejsan Hoppsan :D

God kväll mina vänner hoppas ni har haft en trevlig onsdag.
Själv är jag otroligt glad just nu, men vet inte varför :O
Shiiit vad rädd jag blev :O Hörde nåt som gnisslade och sen märkte jag att det var jag som satt och snurra på stolen...(A)
Haha :D Usch vad kallt det är :S Iaf i mitt rum...bara 18,4 grader :O Snart kommer jag säkert bli en isbit.

Skolan idag var inge speciellt...hade jue musikprov men det var nog det enda. Elr just det haha :D På NO lektionen skulle man egentligen läsa på till provet, men jag satt och ritade och Milla gissade vad det var för nåt ;D Snyggast blev nog Nemo :)
Pratade lite med Milla idag om den stora gåtan här i livet....precis, killar haha ;)
Inte för att vi kom fram till nåt vettigt direkt hehe. En sak är säker....i år kommer vi två ha lite annorlunda nyårslöften haha :D Men jag är typ hundra på att jag inte kommer kunna hålla mitt (A)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt, och pratar med lite roliga människor :) Senare ikväll ska jag se på Grey's Anatomy :) Spännande, spännande ;)
Jag är jäätte kär i mitt hår just nu :D Typ första gången på skit länge :O Intressant va? ;)
Och så har jag jue ritat en jätte vacker teckning...eller kanske inte så jätte vacker när jag tänker efter...
Äh det får ni avgöra själva :)


puss&kram
En väldigt glad Madde

Postat av: sara

haha fin teckning :D

vad för nyårslöfte?:D

2008-12-03 @ 22:25:15
URL: http://oneindependent.devote.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: