Löördag


Hallå hallå :)

Lördag idag som sagt haha :)
Vaknade typ kvart över elva av att Lillis kom in i rummet och sa: Bion börjar klockan två.
Trodde först att jag drömde men så var inte fallet ;) Asso jag var helt död fram till typ elva :O
En timme tidigare hade tydligen mamma kommit in och sagt att det var frukost, men det hade jag inte hört eftersom jag sov ^^
Men iaf, det första jag gjorde var att gå och duscha, inte i en timme dock, bara en halvtimme ;)
Resten av "morgonen" sprang jag omkring, som den dumma höna jag egentilgen är, och letade efter kläder, smink och en massa annat. Vid typ ett var jag helt klar, hann inte att äta nån frukost så var rätt så hungrig. Åkte sedan med mamma, Lillis och Josse till Hötorget. Resan gick väl..hmm..sådär, ingen olycka inträffade som tur var, men man kan aldrig vara nog försiktig när man åker med min mamma hah :D Efter att ha kört omkring ett bra tag och letat efter parkering hittade vi ett parkeringshus yay ;) Klockan var då nästan tio i två och filmen vi skulle se började två, så det vara bara raka vägen till biografen. Vi köpte jätte mkt popcorn, godis och cola, kassörskan stod och kollade konstigt på oss, but who can blame her? ;) När vi äntligen kom in i salongen hade redan reklamen börjat, men det gjorde inte så mkt haha. Och juste, filmen vi såg var Madagaskar 2 :)
Den var verkligen jätte rolig , skrattade nästan hela tiden haha :D

När filmen var slut gick vi och kollade i lite butiker. Tyvärr var jag den enda av oss som inte handlade ett skit, eftersom jag dumt nog har bestämt mig för att alla mina pengar den här månaden ska gå till julklappar. Är man snäll så är man :)
Så sorgset gick jag med och såg mina syrror köpa den ena saken efter den andra, men jag bet ihop även fast det fanns så himla mkt fint man kunde köpa :O
Efter att vi hade vart in på Gina tricot, MQ, JC och Monki var vi äntligen klara. Sen åkte vi hem och här sitter jag nu och skriver :)
Nu ska jag dricka julmust och sitta vid datan en stund till, senare ikväll ska jag nog se på Tack gode Gud på fyran kl. 21.30 och ännu senare ska jag se Saturday Night Live på femman kl. 00.45, men bara om jag orkar ;)

Hoppas ni får en mysig lördagskväll
puss&kram
Madde

Jag och mina syrror efter filmen, alla nästan lika glada HAHA ;)





Och här är trailern till Madagaskar 2, om du gillade den första filmen måste du se den här! :D


Postat av: Sara

Åh måste också se den filmen! har bara sett typ de första 20 minuterna eller så :P

Fin bild på Hötorget :) Du och dina systrar är så lika! fattar inte asså! :) Hihi

2008-12-06 @ 22:12:50
URL: http://oneindependent.devote.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: