Måndag

Åkte till mamma imorse, eller vet inte riktigt om man kan kalla halv tio imorse, menmen :)
Iaf, det har varit svinkallt idag :O Ingen riktig snö dock, men rätt så mycket frost.
Har inte gjort så mycket idag, kollade igenom garderoben på jakt efter varma kläder, lekte lite med kaninen Ninis och sen har jag spelat Sims haha ;D
Som de allra flesta nog redan visste, så har H&M släppt sina nya vårkläder idag, så har kollat lite på dem också :)
Det finns så mycket fint :) Tack vare alla fina vårkläder har jag kommit på att jag längtar något enormt till sommar, fast vem gör inte det? Visst är det mysigt med vintern, men det finns jue inte ens nån snö :(
Men det ska det bli ändring på, imorgon drar jag till Ljusdal med familjen. Vet inte riktigt hur länge vi är borta, men kommer tillbaka lagom till att skolan börjar.
Nej nu måste jag snart börja packa, så mycket som ska med. Men som vanligt kommer jag säkert packa allt för mycket ;) Hellre för mycket än för lite, tycker jag iaf :)
Väntar på att Sara ska logga in på msn också, hon ska skicka Twilight filmen till mig :D

Men nu ska jag gå ner och äta middag,

 
puss&kram
Madde




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: