Orkar inte

Hej hej , orkade inte skriva igår, var jätte trött :O Så trött att jag råkade somna på golvet och idag har jag skitont i ryggen :S Menmen jag får skylla mig själv antar jag :)
Hade matteprov idag...det gick väl bra, tror jag iaf. Juste, fick tillbaka spanskaprovet oxå :O Asso shiit vad chockad jag blev. Förra spanskaprovet hade jag G- och på det här hade jag MVG :O Snacka om att vara snabb i vändningarna.
Har både biologi och samhällsprov nästa vecka, usch. Har kommit på att jag säger usch jääätte ofta :O Får ta och byta till nytt annat...Nåt förslag på ett nytt ? :)
Idol har börjat, top 3 :D Det är jue nu det börjar bli spännande....hoppas Robin går vidare till globen, men är hundra på att Kevin kommer vinna hela skiten ;) Erkänn...han är grym! haha :D

5 december idag....bara 19 dagar till tha day, aka julafton :)
Shit vad tiden går fort..hinner knappt med haha.
Nu vet jag iaf vad jag önskar mig...en digitalkamera! Den jag har är typ hundra år gammal och skitful och det är jue inte så kul. Men som tur är så är jag ganska bra på att sno andras. Eller rättare sagt, jag äger på det HAHA :D
Jag börjar verkligen ångra att jag såg på mamma mia filmen i förra veckan...nu sitter låtarna som fastklistrade och jag kan verkligen inte låta bli att sjunga på dom ;) Men aja, that's life.
Hörde en låt förut med en, inte kul kanske, men fin text :)

How does she know that you love her?
How do you show her you love her?
How does she know that you really really truly love her?
Does he leave a little note to tell you you are on his mind?
Send you yellow flowers when the sky is grey?
Does he take you out dancin' just so he can hold you close?
Dedicate a song with words meant just for you? 
Does he wear your favorite color just so he can match your eyes?
That's how you know
He's your
love


Jag för 15 år sen

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: