Söndag igen

Heej igen, söndag idag usch hatar söndagar :(
Sov till typ 11 idag igen, så medans resten av familjen var på julmarknad så låg jag i sängen och tittade på Hogan Knows Best haha ;) Och sen så har jag inte gjort så mycket annat...bakade lussebullar, eller inga bullar direkt...mer gubbar haha. Men har inte så mycket mer att skriva så...vi hörs :)

Min fina lussegris :D



Spelade Monopol Disney med familjen, jag vann som vanligt ;)





Jag skrev tidigare i veckan att man måste ha en anledning till att gråta. Nu har jag det.


puss&kram
Madde

Postat av: Sara

haha ehm "fin" lussegris :P

haha spelet ser roligt ut ;)

2008-12-08 @ 21:07:19
URL: http://oneindependent.devote.se/
Postat av: Susanne

Jag vill bara poängtera... DU vann inte! Det var bara så att jag och de andra fattiglapparna hade slut på pengar och därför ville sluta...och lussebullarna var inte goda, så det så!

2008-12-11 @ 21:49:43


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: