Coolers B-)

Sista dan i skolan imorgon och sen lov :D:D:D:D:D
Började läsa Twilight igår, enormt bra :O Kan knappt lägga ifrån mig den ^^
Idag har jag inte gjort så mkt, först skola där vi hade matte och sen bild och sen skulle vi städa och sen var det slut ;) Och så har jag kollat på Mamma mia, för typ tredje gången ^^
Är inget bra på tvn ikväll, så ska först duscha och sen lägga mig i sängen och läsa :)
Ha det gott, din tjocka igelkott ;D <333

Var bara tvungen att lägga upp den hära haha ;D Är det bara jag, eller är killarna i simfötter grymt coola ? ;)





Eftersom jag inte vill förlora all min coolness så lägger jag upp den här också ;)

Postat av: Mouli

Åhhh coolt Let it rock (H) ;D bäääääst^^

2008-12-18 @ 20:58:03
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: camilla

ahha mamma mia äger :D ja och sista dagen imrorn :D ;)

2008-12-18 @ 21:19:33
Postat av: Anonym

ahha jag vill se filmen twilight :D ahha mamma mia äger :D xD aja, skönt med sista dagen, ska bli såååå skönt :D

2008-12-18 @ 21:21:02
Postat av: camilla

ahha jag vill se filmen twilight :D ahha, mamma mia äger :D sista dagen i skolan imorrn, ska bli tok skönt :D ;)

2008-12-18 @ 21:22:12


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: