You suck monkey butt

Hejsan hoppsan alla glada och söta! :D Fredag igen, har inte hunnit skriva i veckan som ni kanske har märkt. Sista provet hade vi i onsdags, biologi, YAY :D No more plugging tjoho :D Har höjt alla NO ämnen från G till VG och fick VG på matteprovet. Och så kan jag få MVG i spanska nästa termin om jag pluggar ordentligt.
Idag var det luciatåg i skolan, inte så jätte kul, men man slapp iaf några lektioner ;) Efter lucia grejemojjen hade vi spanska och engelska, på engelskan skulle man egentligen köra word game men jag och Milla pratade mest ;)
Vid halv tolv slutade vi och åt lunch i matsalen, vi satt där länge...helt i onödan..eller nästan iaf, fast det var kul :)
Sen gick jag och Milla hem och packade, eller jag hjälpte Milla att packa, för hon är en snurrig guldfisk :D Fast en söt sådan :)
Vid typ halv två åkte vi till stan :D Pissväder hela dan, vilket var otur men det funkade iaf. Meningen var att vi skulle handla julklappar men det slutade med att Milla köpte en tröja från MQ och jag två blusar/skjortor från Monki :D
Sen åkte vi först till Trollbäckens centrum och köpte godis och sen hem till mig. Och så har vi sett på Idol, Kevin vann och tur var det :D Han var sååååååååå mkt bättre än Alice, tkr jag iaf. Och nu ska vi fortsätta att flumma och se på Alvin and The Chipmunks :D
Ha en cool natt YEAH PEACE LOVE JONAS AND A MERRY MERRY BED. Bye everybody, I'm out and remember if you get it on tape you could get it in cash. GOODNIGHT EVERYONE!

puss&kram
Madde och Milla

Postat av: Jockeeee a!

Pluggis (A)mwhahah bäst, Tom Bergeron line :P

2008-12-13 @ 00:19:16
URL: http://wannabemouli.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: