Äntligen!

Hejsan hoppsan alla sötnosar :D
Det var drygt en vecka sen jag skrev sist, men nu är jag igång igen :) 
Ojojoj...var ska jag börja nånstans..;) Haha

Förra veckan da: Skolveckan flög fort förbi, var med Milla några ggr, kmr inte riktigt ihåg hur många haha (A) På torsdagen efter skolan gick vi på upptäcksfärd :D Och det var verkligen tur att jag hade kära lilla Milla med mig, annars vet jag inte hur jag skulle hittat hem igen. På något konstigt sätt så hamnade vi på ringvägen, haha fråga mig inte vrf. Efter att ha irrat omkring en bra stund kom Milla plötsligt på att hon visste vägen :O Well, I don´t put the blame on her, det är faktiskt inte hennes fel att hon har sämre minne än en guldfisk :)

På fredagen åkte vi till Gymnasiemässan i Älvsjö med klassen. Det var extreeeeemt mkt folk :O Haha jag fick hålla hårt i Millas arm, annars skulle jag ha försvunnit :) Till en början var det mest förvirrande men efter typ en kvart, tjugo minuter så blev det ganska kul. Vet fortfarande inte riktigt vad jag vill göra efter nian, men jag vet iaf mkt mera nu än vad jag gjorde för typ en månad sen haha. Synd det var att det regnade när vi åkte hem :( Kallt var det oxå, fast inte lika kallt som det var idag :O

I fredags jag såg på Idol och sen sov jag, så rolig var jag haha :D
Lördagen hände inte så mkt mer...handlade lördagsgodis på ica och sen typ 6 på kvällen var jag ute och promenerade med Milla :) Det var roligt, vi pratade en massa, Om vad kmr ni aldrig få veta..;)
Sen vid 7 kanske, skulle hon äta, så då gick jag hem till mig o såg först slutet på Madagaskar o sen satt jag vid msn :)
Egentligen så skulle jag o Milla gått ut igen efter att hon hade ätit, men tyvärr fick hon inte för sin mamma. Haha klockan 8 på kvällen är allt för sent för lilla Camilla (: Så jag fick spendera min lördagskväll framför datorn...och det var inte såå hemskt haha :D Eller..okej förlåt, jag ljög..det var faktiskt ganska kul (A)
Söndagen var jag ute med Milla igen vid typ 4 haha ;) Vi är värsta nattdjuren ;D

Idag har jag bara varit i skolan...himla mkt fniss blev det :D Vet inte rikitgt vrf...men kul var det iaf :D
Imorgon fyller lillasyster 14 år, så det blir väl tårta på kvällen ;)
Resten av veckan..vet jag faktiskt inte. Får ta det som det kmr :) Kanske blir det filmkväll på lördag haha men vet inte riktigt, får snacka mer med Milla imorgon ;D

Nej nu ska jag ta och äta, lägger upp lite videos senare ikväll(:
Ha det bra!<33

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: