Fredag igen

Hej alla sötnosar :D

Det var ett tag sen jag skrev....typ en vecka, har inte haft så mkt tid över till bloggen men nu blir det ändring på det!
Här får ni en liten update på den senaste vecka....
För exakt en vecka sen satt jag hemma ensam, alla andra var på kalas ;) Vid åtta kom Milla över och tittade på Idol med mig :) Vid typ halv tio tiden fick jag lite ehm....psykbryt? Iaf så var jag TVUNGEN att gå ut en stund och snäll som Milla är så följde hon med (: Efter typ en timmes promenad gick vi in och kort därefter gick hon hem till sig.
Lördag började ganska segt...haha satt i morgonrock till typ 18.00 (A) Vid sju gick jag och Milla ut i den kalla snön hem till Jocke och kollade på film. Så det var jag, Milla, Jocke och Alex :) och en stor fågel :O
Söndagen ägnade jag åt mina läxor...som aldrig tar slut.....
Den här veckan da..hmm...prov i svenska och spanska. Nästa vecka blir det i matte och musik. Asso hur många prov kan man ha egentligen ? :O

Och idag är det fredag igen :) Idol klockan åtta, bara fyra stycken kvar nu! Alice, Johan, Kevin och Robin B :D Heja Robin :)
Imorgon blir det dop i kyrkan, lillebror Oliver som ska döpas. Och gissa vem som ska hålla i honom när prästen häller vatten på hans huvud. Precis. Jag ;) Man är väl cool....eller inte ;D
Juste! Nu sitter min oootroligt stora tv på väggen i mitt rum :O 42 tums you know ;)
Var tog all snö vägen ? :O Den är spårlöst försvunnen :O Om du hittar den var snäll och ring mig (:

puss&kram
Madde



Här är Robins två framträdanden från förrra veckan. Enjoy :)


Robin Bengtsson - Let Me Entertain You





Robin Bengtsson - Fields Of Gold
 

Postat av: Jockee!

shieet min big fågel typ bet mig på söndagen :o God du typ älskar idol^^

2008-11-28 @ 16:18:25
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Madde

Konstigt..den e läskig..:S

Correction, Jag typ älskar Robin B :)

2008-11-28 @ 16:36:23
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Ellehur! Alla de andra är skit bra så det vorre taskigt om de andra åkte ut nu & inte han, i och med att han inte kan sjunga.

2008-11-28 @ 21:18:57
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: tonje

Jag hejar också på Robin nu:)

2008-11-30 @ 10:19:09
URL: http://tonjess.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: