Freeeedag

Hejsan hoppsan alla glada :D

Idag är det fredag :D Fast det kanske ni redan visste ;)
Idol om några minuter, kärlekstema :D Jag är iaf kär....thihi :) Ikväll måste Robin sitta säkert, så rösta! Det kommer jag göra..jätte mkt :D
Om en timme typ kommer  Milla hit, är jue ensam hemma :D Alla andra är på nåt kalas så nu sitter jag här själv och väntar på att Idol ska börja :)
Få se vad jag och Milla hittar på...ngt kul kan jag iaf garantera att det blir ;)
Och imorgon da....juste det blir jue filmkväll :D Haha jag var nästan hundra på att det inte skulle bli det, men där ser man hur saker och ting kan ändras snabbt som attan :) Då blir det alltså jag, Milla, Alex hemma hos Jocke imorgon kväll. Haha jag och Milla kommer halka :D
Asso gud vad det är kallt ute nu, hoppas att det kommer mera snö snart och mindre is! Is är inge bra...

Juste!!! ÄNTLIGEN har Jesses nya video kommit :D ÄLSKAR DEN!! (A)

Nej nu ska jag gå och sätta mig i soffan och räkna ner :)

puss&kram
Madde



Jesse McCartney - It's Over

Postat av: Jockeeee!

Filmkvällen va bäääääst! :D meh du får skriva lite mer det e redan dem 26... :O

2008-11-26 @ 20:17:50
URL: http://wannabemouli.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: