Torsdagskväll

Hejhej :)

Torsdag är det idag, klockan närmar sig halv 11...och jag är inte ett dugg trött :)
Var i skolan idag, inget speciellt där..eller TYP inget (A)
Har gjort svenskagrejen oxå...haha jag skulle inte direkt säga att jag är poetisk av mig, men ibland så går det ! ;) Men oftast blir det bara flumm...(:
Fredag imorgon, JIPPIE, :D Vet inte riktigt om jag kommer skriva nåt i helgen, ska jue till pappa och internet är kanske inte det bästa där. Och så är de jue Idol imorgon, det får vi inte glömma bort ;)
Är hos Milla på lördag, får se hur det bli med den dära filmkvällen...som det ser ut nu så lutar det åt att det inte blir av men vi får se. Haha vissa är såå otroligt sega ibland, och det är inget fel med det...om jag ska vara ärlig så är det faktiskt så att jag kan vara ganska seg själv ibland, men det är väldigt sällan! (A)

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik, försöker hitta nåt som jag kan ha på mobilen och lyssna på :)
Väntar på att Milla ska ringa/smsa/logga in på msn. Hon har still not skickat bilderna och videosarna som hon lovat..haha men som sagt vissa är helt enkelt sega :) Nej det är bäst för henne att hon hör av sig snart....or else...jag svär på min strumpa att hon kommer få det jobbigt imorgon :D Endorfiner vettu....eller vaah? Asso shiit vad flummig jag är haha :) Who can blame me? ;)

Men aja nu ska jag lyssna på lessen musik :)

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: