Värsta någonsin

Lördagen är nu slut...och tur är väl det.
Min dag da: vaknade typ halv tio, ganska tidigt för mig :O Var tvungen att städa och duscha och sminka och jag vet inte vad, mkt var det iaf :) Sen vid halv två skulle vi ta bilen till kyrkan och dopet skulle börja två. Tyvärr så var bilen trasig så var tvungna att gå...okej vi bara tio minuter ifrån kyrkan, men iaf. Mitt hår blev förstört av vinden (A)
Framme i kyrkan började Oliver gråta HYSTERISKT men efter ett tag somna han. Så med en sovande bebis gick vi ut och guuud vad pinsamt. Inte nog med att man var tvungen att gå förbi alla, man satt lixom med ansiktet vänt mot raderna...asso shit. Men iaf, efter det bar det hemåt igen. AS MKT folk :O I ett radhus....inte lyckat precis. Och så en massa barn som springer omkring och skriker och skjuter kulor på en. Vet inte hur jag lyckats men på nåt sätt så har jag både fått ketchup och majonäs på klänningen...säkert nåt barn som trott att jag var en handduk :S
Det hela slutade med att jag fick agera som barnvakt...alla andra var upptagna med annat. De sista gästerna gick för typ en halvtimme sen så nu sitter jag här och skriver. Det är helt tyst i huset eftersom alla andra typ sover.

Men jag måste medge att mina kusiner är rätt så gulliga, iaf när de är snälla :)
Imorgon är det första advent...asso jag vet inte vad det är men känner mig inte alls glad just nu. Till skillnad från igår.
Plus att jag är trött. Jätte trött.
Det här är verkligen inget bra :S Får sluta upp med att vara deppig..fast lättare sagt en gjort. I´m like totally depressed.
Nu har jag iaf bestämt att jag ska sitta här vid datorn en lång stund, så om du har lust kan du jue försöka muntra upp mig ;) Haha men det tror jag inte nån kan lyckas med ;D

Jag vet vad jag måste göra :O Imorgon ska jag gå hem till mina småkusiner och låna deras film Horton :D älskar den :)



puss&kram
Madde



PCD - I Hate This Part


Postat av: Jockeee!

2008-11-30 @ 00:08:07
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Jockeee!

oj, råkade trycka på enter (a) Du hade en ganska jobbig dag ?xD

2008-11-30 @ 00:09:26
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Madde

Ofta du råkade...vi vet båda att du gjorde det med flit ;)Eller vänta...det lät inte alls kul haha (A)

Njaa jobbig och jobbig (:

2008-11-30 @ 00:13:56
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: