Film kanske?

Heeeeejsaaaan Hooooopsaaaaan!
Mihihi jag älskar att vara jobbig (A)

Tjolahopp alla coolisar, vad gör ni?? :) Själv sitter jag här och är allmänt flummig bara. Och lite rastlös kanske. Svårt att sitta still har jag iaf. Hjärnan går på högvarv. Eller kanske inte. Okej, jag lovar att sluta. Snart. Nu. Thihi :)

För att åtminstone försöka vara normal ett ögonblick, fokus!fokus! Alla fall...jo juste.
Tänkte berätta lite för er vad jag har gjort denna fredagskväll. Ehh...kollat på tv...ahaha x)
Nejmen efter Ramp kollade jag på Talang 2009 som också hade premiär ikväll, med Tobbe Trollkarl och Markoolio ;D
Jätteskoj faktiskt, han var så söt den lilla killen på enhjulingen! Och sen han som sjöng da...guud asso :)
Sen slötittade jag lite Berg flyttar in, Carina är alltid kul :) Pernilla Wahlgren kanske inte är min största favorit men hennes lilla son var söt haha.
Seeen....har jag inte gjort ngt alls x) Sjungit lite, kollat lite bloggar, chattat lite på msn och jaa, det var nog det.
Tänkte faktiskt ta och se en film nu, det vill säga om jag hittar nån som är värd att se. Ska leta lite och sen hoppa i pyjamas och allt sånt, skriver mer om en stund!

"You'll learn to hate me, but still call me baby"



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: