Glad Påsk!

Hej alla små påsk-kärringar! Hoppas att ni har ätit många ägg :D

Förvånade? Haha jag med faktiskt. Trodde inte att jag skulle få möjlighet tiil att blogga här uppe, men det fick jag! Just nu är vi på påskmiddag hos Lena och Kenneth, orkar inte förklara vilka de är x) Iaf, fick låna deras data en stund så ett litet inlägg blir det. Här är det fortfarande snö, temperaturen ligger runt nollan. De senaste två dagarna har det varit sol och skönt :) Förutom att ha solat, har jag åkt längdskidor, klippt mig med en kökssax(mamma som frisör), läst en bok, och så har jag självklart varit ute och lekt i snön ;)
Mycket mer än såhär blir det inte just nu, ska kolla klart på Robinson nu :) Ni alla får ha det så gott så hörs vi i slutet av veckan!
Glad Påsk på er! :) :love:

En lånad bild på den söta hunden som sitter breve mig just nu :)


Postat av: ers majestét

låter härligt :) vi får höras snart

2009-04-12 @ 10:11:51
Postat av: sara

Uuush snö!

jo ägg har jag ätit :) eller rättaresagt Påskägg med Godis i!

hur blev håret?

2009-04-12 @ 20:13:14
URL: http://szetterlund.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: