It's a new day

Heej ! :)

Hoppas allt är bra med er idag, själv är jag utvilade och med humöret på topp!
Vaknade strax innan tio och kollade lite tv hehe :P Sen var det dags för lite frukost och därféfter gick jag ut med atan för att sitta i solen lite. Och där har ni mig nu, inte i solen dock, den har försvunnit :O Så nu fryser jag :(
Men har hunnit skriva lite på svenskagrejen, den ska vara klar på fredag så börjar känna lite smått panik.
Men det löser sig nog :)
Sen vid tre ska mamma hämta upp mig och så ska vi till typ Tyresö C tror jag, ska på intevju inför ett sommarjobb. Är hur nervös som helst! Får väl hoppas att dom inte tycker att jag är alltför konstig ;)
Nej nu ska jag äta lite lunch, Thaimat mums! :D
Puss på er!

Och så här ser jag ut just nu haha x)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: