Påsklov!!

Japp, ni läste rätt, nu är det äntligen påsklov! Så j*vla skönt asso! Mihihi vad glad jag är :)

Slutade runt två, det var jue tänkt att jag skulle göra ngt med Milla och Eve, men så blev det inte. Synd, men det får vi ta och göra nån annan dag tjejor! :) Så när skolan var slut gick vi Mysvägen hem, haha kolla Mills, jag kan visst vara snäll! :)
Iaf, vi gick och fotade lite i det otroligt sköna vädret. Äntligen är våren här! :)


Soooool :D


Sötnosarna i det fina vårvädret! :)


Bara en allmänt cool bild ;D

Sen när jag kom hem hade jag inget att göra, så tog med mig svboken ut och satte mig i solen och läste lite.
Ska försöka få lite färg i ansiktet under lovet ;) Hade tänkt att städa på rummet också, det behövs verkligen!, men det blev inte av. Får bli nån annan dag haha.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli halv åtta...juste! Ikväll kl. 19.30 på tvåan är det premiär för ungdomsprogrammet Ramp. Missa inte! Det här säger jag inte alls för att en viss person är med i bakgrunden vid ett tillfälle...Hehe men kolla iaf :)

(Bild från UR)

Postat av: Camilla

Coolingarna stod i bakrunden! muhahah (AAA) Mycket fina bilder sötis! <333 Glad påsk! :)

2009-04-03 @ 23:45:55
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: