En massa snö


Hejsan hoppsan sötnosar :)
dålig uppdatering denna helg, men har varit otroligt seg och tråkig så det gjorde nog inte så mkt :)
Nu vill väl alla veta hur min helg har varit eller hur ? ;D
I fredags slutade skolan halv elva, jätte skönt :D
Gick hem till Milla, vi köpte godis och coca cola och hade skoj :)
Även om det blev lite jobbigt senare på kvällen "/
Fast det är alltid kul att vara med Milla :D
Vad gjorde vi mer da, hmm...
Juste, Milla skulle visa mig nån grej på youtube, nåt spöke eller nåt ;)
På videon var det typ två killar ute i nån skog på natten och sen så filmade dom något som såg ut som en människa :O
Jätte läskigt :S
Sen såg vi nån annan video med en gungstol som började gunga och sen helt plötsligt hoppade en äcklig gubbe fram och skrek :S
Hatar sånt, det är inte kul alls :(
Lite senare pratade vi med Jocke på msn och så berättade vi om den äckliga gubben
Då skickar han en länk till vad vi tror är ett spel
Jätte kul spel, Milla är fett koncentrerad haha x)
Sen när hon klarar level 3 vad tror ni händer då?
Jo en äcklig gubbe kommer upp och skriker
Asso fan vad rädd jag blev :O
Sen var jag och Milla sura på dumma Jocke :)
Vid typ halv fem kanske gick vi ut och fotade lite :)

Sen helt plötsligt var klockan elva och jag var tvungen att gå hem :(
Det är lite konstigt att jag var tvungen att gå hem då tkr jag,
vi bor lixom typ en minut ifrån varandra haha x)
Lördag var jag lat hela dan, gjorde absolut ingeting!
Såg film, Spiderwick, och sen vid åtta var det Melodifestivalen.
E.M.D var helt klart bäst :D
Och sen idag har jag städat som jag vet inte vad ;D
Mitt rum är iaf fint och rent nu ^^
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar,
eller chattar vet jag inte, ingen svarar jue :(
Alla bara dissar mig idag :'(

Är så trött på min blogg, på designen, headern, allt :(
Lat som jag är orkar jag inte ändra ngt heller, det tar så lång tid
Så får väl stå ut ett tag till antar jag

Det var allt jag hade just nu,
Ha det bra!
XOXO
You know you love me
Gossip Girl
Haha var bara tvungen ;D

Milla<3Madde

Postat av: Julia

Klart E.M.D. va bäst! :D :D :D Puss

2009-02-25 @ 17:41:47
URL: http://juliuas.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: