HEMMA IGEN

Tillbaka från fjällen, Vemdalen närmare bestämt.
Det var faktiskt jätte kul ! :D
Nu äger jag på att åka skidor...not...
men lite bra är jag ;)
Har lite svårt att bestämma mig för vilket som var roligaste,
själva skidåkandet eller de söta skidlärarna... ;D
Och sen så får vi jue inte glömma dom som var i skidshopen mihihihi :)
De senaste dagarna snöade, och idag var det verkligen ASMKT snö :O
Jag skojar inte, det snöade som f*n ;)
Vid ett åkte vi hem, sju timmar senare var vi framme, alldeles lagom till Melodifestivalen :D
Åka bil är kanske inte det roligaste man kan göra, men jag sov större delen av vägen så aa haha.
Melodifestivalen då da...det var jue nästan ingen låt som var bra :O
Här har jag laddat upp hela veckan *host* och sen är det bara, jaa bara helt enkelt "/
Hoppas VERKLIGEN att det blir bättre nästa lördag !

Nej nu ska jag sluta tönta mig och ta och kolla på nån film ist :)
Ha det gott!

puss&kram
Madde


Postat av: Jocke s

Melodifestivalen e tråkigt. De e aldrig bra låtar med där :P

2009-02-09 @ 18:52:57
URL: http://henkelarssongoeslegend.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: