I Remember Til I Cry


Är min lillebror coolaste eller vad ? ;D



Tjabba ;D
Skriver idag igen, det trodde ni inte va ? ;)
Tilbaka i skolan igen efter en veckas ledighet, det är helt otroligt hur mkt man kan missa på en vecka! :o
Nationella proven i svenska ska jag göra på onsdag morgon, så ingen sovmorgon där inte "/
Historieprovet gör jag på måndag efter skolan,
Och inte nog med det :o
På torsdag har vi prov i fysik och på fredag matte.
Så det blir mkt plugg för mig den här veckan.
Det braiga med att vara tillbaka var att jag fick träffa Milla :D
Guud vad jag har saknat den knasbollen :)
Hon är, om jag använder hennes egna uttryck, "tok" rolig ;D
Men cool är hon, hon är jue kompis med meee B-)
Imorgon är det typ friluftsdag, jag och mills ska spela badminton :D
Bara så ni vet, vi kmr äga allt och alla ;D
Det var nog det,
Hare bäst!

puss&kram
Madeleineeee ;D



Var rätt så dålig på att ta kort när jag var borta,
men som tur är så har jag jue en syster som oxå hade kameran med sig ;)
Så här har ni, en bild på mig i backen :)




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: