Nobody's perfect

Heeeej :)
Om ni undrar varför jag inte har skrivit tidigare idag så är det för att jag inte har varit hemma :)
Och sen är internet helt fucked up, så tvivlar på att det här inlägget kmr att publiceras direkt.
Men iaf, jo juste, var på bio idag med syrrorna och farmor.
Vi åkte till Heron City och såg Rosa Pantern 2.
Det var inte en film som jag längtat efter, men det var den enda som jag inte redan sett (;
Filmen var väl sådär, precis som jag väntat mig. Lite smårolig ibland, men ingen som jag vill se igen.

Sen så har jag inte gjort så mkt mer idag,
kom hem vid typ halv sju och började på en ny header, eller försökte iaf ;)
Vid nio var det Grey's Anatomy ofc ;D
Imorgon skulle vi kanske till mormor och hälsa på,
men vi får se hur det blir med det (:
Så aa...ska försöka lägga in den nya headern strax, om internet tillåter :O

puss&kram
Maddee

Postat av: sara

Då vet jag det ;)

headern blev fin, men man ser inte knappen vart man ska kommentera ;D fast jag är ju så smart och kom på det ;)

2009-02-26 @ 09:42:49
URL: http://oneindependent.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: