Tell me something I don't know

Heej sötisar :)
Måndag idag och lov :D Fan vad skönt :)
Vaknade vid typ 10, vilket är tidigt för mig en lovdag ;O
Gjorde lite uppgifter i fysiken, astronomi och sen frukost.
Är hemma hos mamma i Trollbäcken nu, kom hit för en timme sen typ.
Bakade nyss chokladbollar med lillasyster Ellinor, mumsigt :)

Nu när det är lov ska jag äntligen börja på den tredje boken i "Twilight serien" !
Jag vet inte hur längesen det var att jag sa att jag skulle läsa den, men längesen var det iaf :O
Så nu, äntligen säger jag bara :)
Har bestämst mig för att ha mer film och musik i bloggen denna vecka, så var beredda på det :)
Det var nog allt för nu, skriver nog mer senare :)

puss&kram
Madde




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: