16 år idag :)

Tjohooooo

Orkar inte riktigt skriva just nu, men kände att jag var tvungen. Iaf lite ;)
Bloggen är ny och fräsch, som ni kanske redan märkt ^^ Får ta och tacka min kära lillasyster som hjälpt mig, hon är en aning mer teknisk än jag ;)
Ska till frissan imorgon, typ vid tio tror jag, men lovar att skriva mer imorgon och kanske lägga upp en bild om ni är snälla ;)

Nej nu ska jag gå och kolla på Samantha som börjar på fyran snart ;)

See yaaaaaaaa

puss&kram
Madde


Postat av: Susanne

Väldigt snygg sida, grattis på födelsedagen!

Och till bra syster och bra smak..

Hoppas du är nöjd med din dag, även om det blev lite stressigt på slutet ; ) kram & godnatt

2009-01-16 @ 23:55:58
Postat av: Benjibenji

åhhh!!

Jag vill också vara 16 :P

2009-01-17 @ 00:30:50
URL: http://wannabemouli.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: