Cartoon network's Chowder




Hejsan hoppsan :)

Har inte hunnit skriva något de senaste dagarna eftersom jag har pluggat typ varje dag, hela dan :O
Men idag är det fredag, eller rättare sagt så är det faktiskt lördag ;)
Men iaf, nu är det alltså helg och då har jag tid att skriva :D

Idag har jag varit med Olivia :D
Vid typ halv 5 var vi hemma hos henne och senare på kvällen var vi hos mig :)
Vi bor jue värsta långt ifrån varandra, tar typ tio minuter att gå ! :O
Aja, vi kollade på film, Systrar i Jeans 2 Andra Sommaren närmare bestämt ;)
Filmen var bra, fast inte sådär jätte bra (;
När den var slut, vid typ halv tolv, skulle hon hem till sig.
Snäll som jag är följde jag med henne en bit ^^

Madeleine och Olivia för ett par år sen ;)


Nej nu ska jag nog ta och sova :)

God natt och sov sött !

puss&kram
Trötta Madde

Postat av: Jocke s

holy shit, 10 min. hur pallar du gå så långt. xD

2009-01-31 @ 17:13:06
URL: http://henkelarssongoeslegend.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: