Shut up and put your money where your mouth is...

That's what you get for waking up in Vegas
Bra låt by Katy Perry :)
 

Vet att jag inte skrev så mycket igår, men orkade inte "/
Så skriver mer nu ist :D

Som ni kanske redan visste så fyllde jag år igår. Japp, 16 år, gammal tant snart ^^
Så vad gjorde jag på födelsedagen da? Jo var på bio med mamsen, såg Bröllopsduellen ( Bride Wars på engelska )
Asbra film :) Väldigt tjejig, och det tycker vi om eller hur? ;) Sen var den väldigt rolig också ;D Och vid ett tilfälle blev man lite lessen i ögat :) Jag tycker iaf att det var en jättebra film, som jag gärna ser om ;)

Nu vill ni väl säkert veta vad jag fick i present :O
Förutom bion så fick jag bla det här:

och ja, jag är en Twilight nörd (A)

Var hos frissan tio imorse ( för mig var det imorse ^^ ) och var där i två timmar! Så nu är det svarta borta och det bruna tillbaka :) Är otroligt nöjd, tack snälla mamma för födelsedagspresenten!
Medans jag ändå håller på att tacka folk, så passar jag på att ännu en gång tacka lillasyster Ellinor för all hjäl med bloggens nya design :D
TACK

Vad har jag gjort mer idag da?
Efter att håret var klart, åkte jag skridskor med mamma och syrrorna på Långsjön :) Skojskoj :D

Josefine, Ellinor och Jag, alla lika glada över att få vara i solen ;)

Sen så har jag inte gjort så mycket annat.... Just nu sitter jag och lyssnar på musik, surprise, och kollar runt lite :)
Och imorgon.......imorgon blir det sovmorgon! Har bestämt mig för att inte gå upp förrän efter tolv typ, men vi får se hur det blir med den saken ;)

Nu ska jag nog kolla lite på den nya serien Samantha Who? Jätte skojsigt hihih ;D

Ha det bäst sötnosar!

puss&kram
Madde


Musik någon ? :)


                                           Jesse McCartney - Can't Let You Go                                         
                                               


 The Black Ghosts - Full Moon  (Twilight Soundtrack)
 


Demi Lovato - On The Line (featuring Jonas Brothers)



Linkin Park - Leave Out All The Rest



Jag antar att ni nog vill se hur håret blev haha ;) Har tyvärr ingen bra bild, ingen normal heller, men lägger upp en iaf :) Så snäll är jag ;D

Postat av: Susanne

Tack själv, Gullet! Som vanligt, snygg på bild.. och håret blev snyggare än förväntat..it´s a keeper!



Puss & Kram

2009-01-18 @ 15:15:46


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: