Harry Potter

Tjaa, vad ska jag säga. Filmen var helt klart bra, det var den. De två timmarna flög förbi fortare än vad jag hade trott. Visst var den bra, spännande, rolig, läskig, sorglig och allt det där. Men det räckte inte riktigt för mig. Antar att jag inte är ett så stort Harry Potter-fan längre. Den är i alla fall sevärd, men tvivlar på att jag kommer se den fler gånger. Nån annan som har sett/ska se den idag? Om ni har sett den, vad tyckte ni? :)



Nu till lite personligare saker! Skrev jue igår att jag skulle cykla till jobbet idag, vilket jag gjorde och det gick jue bra och snabbt. Det var på eftermiddagen det blev lite knepigt. Först var jag nämligen tvungen att gå/springa en i vanliga fall 30 minuters-sträcka, det gick på tio minuter. Sen var jag tvungen att cykla som en dåre hem för att vi skulle hinna till filmen. Gissa om jag var svettig och helt slut! Vi hann i alla fall och det var jue det som var viktigt, även fast det blev ganska stressigt... ;) Nu ska jag läsa lite ( juste har bestämt mig för att lägga upp lite boktips nån dag framöver, vet dock inte när, men jag skulle säga att det definitivt kommer upp inom en snar framtid ) Öh nu tappade jag bort mig helt...right, ska äta om en stund också, sushi ;D And then blir det nog tv och kommentarer såklart! Vad ska ni göra ikväll? :)

Postat av: ceelinee ♥

Svar: okej, så söta :]

okej ;)



Ja vill också se harry potter! :P

2009-07-15 @ 19:26:18
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: isabell

med mej är de toppen, med dej då :) ?

2009-07-15 @ 19:56:04
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: matilda

älskar harry potter!!

2009-07-15 @ 20:45:27
URL: http://elitecyclist.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: