You spin my head right round

Tjeena mors! Allt bra med er idag? :) Själv mår jag alldeles utmärkt haha. Kom hem från jobbet vid typ tre som vanligt, det var nästan inga barn alls idag så det var inte så jobbigt ;) Mamma och mina systrar skulle egentligen ha åkt vid lunch, men dom var inte klara då så dom åkte strax efter att jag kom hem och nu sitter jag här själv. Men det går ingen nöd på mig, just nu sitter jag nere i vardagsrummet med musik på :D Jag tror att det kommer bli värst när jag ska sova, men jag är jue en stor flicka så jag borde klara av att sova ensam! Fast huset är jue väldigt stort och tomt....okej nu ska jag prata om nåt annat haha ;D Öh...råkade avinstallera högtalarna i datan för en stund sen, men duktig som jag är så kunde jag åtgärda problemet relativt fort. Usch vad tråkig jag är! Ska få i mig lite socker nu så kanske jag blir lite roligare. Nej nu vet jag vad jag verkligen måste göra, svara på kommentarer! Har ramlat efter totalt så nu är det dags ;) Vad har ni för er?


Jag i torsdags

Postat av: Sandra is the real shit! ;)

sv: härligt, desamma :)

Nej inte nycket, just kommit hem från jobbet, du själv då? =)

2009-07-20 @ 16:24:03
URL: http://sandrhaa.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: åh, ja men nu när jag blev stucken kommer då jag göra det! :D haha. det som attans när man trampar på dom.

2009-07-20 @ 16:49:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Linda - She with the colors

SV; haha, den var bra ^^ Jesse är ju som sagt en riktigt läckerbit ^^

2009-07-20 @ 16:55:02
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kommer klara dig bra hemma själv!

Med musik och datorn går tiden relativt snabbt ;)

söt bild :)

2009-08-01 @ 22:32:32


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: