Äntligen fredag

Tjabba tjena hallå, jag säger så ;D Haha jag kollar på alldeles för mycket barnprogram, fast det där var ett tag sen jag såg...anyway, hur är det med er idag? Äntligen fredag, det ska bli så skönt med helg nu, har verkligen längtat hela veckan. Fast det är jue inte så jobbigt i skolan nu men i alla fall (;
Var i gamla stan idag med klassen, vi fick en rundvisning på engelska. Det började tio och var slut strax efter elva, och bra var det! Det var jue hur kallt som helst! Men som tur var så regnade det inte så mycket. Sen fick man åka hem haha, helt onödig dag om du frågar mig. Fast lite intressant var det, hade nog varit ännu bättre om vädret inte varit så pissigt.

Kom hem för en stund sen, var först på skolan jag ska jobba på i sommar och sen skulle mamma klippa sig i centrum. Haha hon såg inte klok ut när hon var klar, men nu har hon fixat till det så det ser helt normalt ut, lite kortare bara.
Nu ska jag nog inte göra så mycket mer, bara ta det lugnt och lyssna på musik :)


Bild tagen idag med min apmobil ;D



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: