Cool yes I am, maybe, please?

Känner mig värsta senil, jag glömmer saker, hör inget och sen kan jag knappt utala mig så att folk förstår. Anyways, har inte blivit så många inlägg idag, har kollat på film istället för bloggen haha. Först såg jag Vi hade i alla fall tur med vädret igen och sen Allt flyter. Hade inte sett någon av dom innan vilket var väldigt ovanligt haha. Jag som kollar på film jämt och ständigt ;) De var helt okej, men inga filmer som jag kommer se twice.

Kom nyss på att jag inte har skrivit något om bröllop som ägde rum igår! Finns egentligen inte så mycket att berätta men i alla fall :) Gästerna kom vid halv två och innan det var det full rulle här hemma. Alla sprang hit och dit och mot slutet blev det väldigt stressigt. Men det fixade sig :) Vid två kom nån gubbe från kommunen och vigde brudparet, vilket gick förvånansvärt fort. Och sen åt vi. Och åt. Jag skojar inte om jag säger att vi åt i säkert tre timmar om inte mer! Först aptitretare, sen förrätt, varmrätt, efterrätt, ost och kex, godis....listan tar aldrig slut. Men gott var det! :)
Sen runt elva begav sig alla gäster hemåt och det var det. Haha usch vad trött jag var igårkväll, verkligen jättetrött haha ;D

Ungefär en tredjedel av gästerna var barn mellan åldrarna 1-9, och det finns inget så roligt som barn haha :D Vet inte varför, men de allra flesta barn gillar mig. Faktiskt ;) Vissa mer än andra...

Som vanligt sprang alla pojkar upp på Simons rum för att spela Ninja turtles på playstation. Snäll som jag är följde jag med för att kolla på en stund, vilket inte var så jättekul då alla satt som fastklistrade vid tvn. Under den tiden påbörjas en hmm annorlunda konversation.
Arvid 5 år, helt plötsligt: Varför har du så coola spel Simon? Dom är fett coola! ( jag vet, vart har han lärt sig ordet fett? x) )
Adam 7 år: Jaaa Simon har såååå coola spel! Inte alls som du. säger han och vänder sig mot mig.
Jag 16 år: Va? Är inte jag cool?
Adam: Nej verkligen inte.
Elias 3 år, sitter under skrivbordet och plockar upp kort: Jag tycker du är cool Madde.
Arvid: Jag med! Madde är jättecool!

Hah! Jag är cool. Enligt tre och femåringar i alla fall... ;)

"Coola" jag och lillkusinen Elliot :) Han är en ninja turtle ;)

Himla långt inlägg det blev, hoppas ni orkar läsa i alla fall :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: