Måndag igen

Veckor bara flyger iväg, känns det som iaf. Måndag idag och skola. Precis som efter alla andra helger (;
Idag på första lektioner kom folk från ungdomsprogrammet RAMP, ni vet det som jag berättade om för typ nån månad sen? Om ni inte kmr ihåg eller inte vet vad jag pratar om så finns inlägget här.
Alla fall, vi fick kolla på det färdiga avsnittet tsm med åttorna. Haha jättekul program, lite pinsamt vart det när man såg oss, men vi syndes inte så mkt så det var chill ;D
Programledaren, Nisse, var också med och kollade på hur vi reagerade på olika saker i programmet. Haha han var också jättekul, eller som Milla skulle sagt om hon vore här: Tok kul! Love you darling <3

Sen var det vanliga lektioner hela dan, tråktråk. Slutade tio min tidigare, Olga var snäll nog att låta oss jobba lite spanska hemma ist ;)
Följde med Mills hem en stund, hon skulle på utvecklingssamtal vid fem, så det blev bara en liiten stund, men det var skoj :) Vi flummade som fan, om man ens kan kalla det flumma haha. Millus lärde mig början på Bellas Lullaby, från filmen Twilight. Jag var fett grym *stolt*, och sen så är jue Milla en suverän lärare ;)
Söt är hon också, synd killar att hon redan är upptagen ... ;)


Så när Milla gick iväg till utvecklingssamtalet, som btw gick toppen, ingen överraskning direkt, hon är jue bäst ! :)
Iaf, när hon gick så gick jag hem haha x) VÄl hemma pluggade jag lite spanska, låg lite efter, men nu är jag back on track. Hade tänkt göra matteläxan också, men kom på att boken var kvar i skolan, så får göra den imorrn ist ;)
Nu ska jag alldeles strax duscha en snabbis och sen klockan åtta blir det Familjen Annorlunda på tv4.



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: