Onsdag

Tjosan pluttisar ;D

Internet är helt fucked up just nu, så loggas ut från msn hela tiden :S Bara så ni vet ^^
Inget nytt idag, skola bara (: Asso Milla måste verkligen sluta att skratta så högt på lektionerna...jag skojar inte :O Hon verkligen asgarvar! Som tur är så gillar jue Olga henne så vi får inge skäll (; Mhihih
Vad har jag gjort mer i skolan idag da....hmm... ritade lite (: Fast hade inte bild idag, utan jag ritade på typ engelskan (A) Jag är jue värsta Picasso :O Så bra att Milla försökte ta åt sig äran för mitt mästerverk :O Den lilla tjyyyyyyven...Men jag älskar henne iaf :)
Efter skolan följde jag med Milla till Konsum för hon skulle köpa shampooooo ;) Skojskoj, noooot (A)
Sen var det bara raka vägen hem och plugga, har spanskaprov på fredag och jag fattar nada :( Men det löser sig nog, det gör det alltid :)

Nej nu räcker det med bloggande (;
Grey's Anatomy om bara några minuter, måste springa ner och fixa lite te :)

puss&kram
Madde Coolers B-)



Paint your love


Postat av: camilla

Jag snodde inte äran! :O Jag var faktiskt med och dirigerade dig till vad du skulle göra, så det så HM! :O Men det är inte mitt fel att du är så rolig så att man börjar tok skratta, älskar dig sötnos ;)<333

2009-03-04 @ 21:40:35
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Fiiin bild!! Lycka till på spanskaprovet, tror att du får alla rätt som vanligt, du är ju bäst! ; )

Puss & Kraaaaaaaaaaaaaam

2009-03-05 @ 21:09:25


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: