Börjar om

Okej, det känns ganska fel att lägga ner bloggen nu. Precis som allt annat så kan det vara tungt och jobbigt, men det går över. Så nu ger jag bloggen en ny chans, och jag ska verkligen försöka klara av det. Inte för de ytterst få som läser, utan för min egen skull. För att kunna skriva av mig, det är därför jag skriver överhuvudtaget. I början var det klart att jag ville få många besökare, vem vill inte det, men nu bryr jag mig inte längre. Det är självklart att det känns bra att veta folk är intresserade av vad jag skriver, och jag är oerhört att tacksam att ni tar er tid att kolla här varje dag. Jag vet att ni är få, men det spelar ingen roll. Haha har väldigt svårt att koncentrera mig på vad jag skriver just nu, ifall ni undrar varför inlägget låter så flummigt. Kollar på en film samtidigt och tydligen kan jag inte göra två saker samtidigt ;)

Målade naglarna för en stund sen, inget märkvärdigt men iaf



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: