Do you believe we happened for a reason?

Oj vad seg jag är! Hade jue tänkt skriva direkt efter att Talang var slut men så blev det inte riktigt...har suttit och kollat igenom gammal musik lagt in lite ny på datan och tiden bara flög förbi! Nåja, det får ni stå ut med (; Skolan idag, hade muntliga np i engelska och det gick väl sådär. Att jag ska ha så jäkla svårt för att prata! Jag lovar att det är npgot allvarligt fel på mig. Och sen hade vi jue spanskaprovet och det gick betydligt bättre. Men vågar inte riktigt ta ut något i förskott, vi får se hur det gick helt enkelt :P Slutade några minuter tidigare än vanligt, typ en kvart men det är iaf något ;) Iaf, var med Milla och Eve, vi köpte godis och kollade film. Eller, dom försökte kolla på filmen medans jag satt och snackade sönder den haha. Men hade redan sett den typ 10 ggr så var lite smått less på den. Sen vid halv sju skulle både jag och Eve hem så vi gjorde sällskap i två minuter kanske x) Och jaa, åt pizza till middag, kollade Talang och så har jag lyssnat på musik. Det känns så skönt att få slippa plugga nu! Fast imorgon måste jag börja igen...aja, inte mycket att göra åt det. Måste gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon. Eller tidigt och tidigt, halv nio kanske ;) Ska till Farsta och hmm kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle göra där haha x) Jag är allt bra ibland. Nej nu ska jag sluta skriva, himla långt inlägg det blev, fastän jag bara tänkt att skriva två rader.  Peeaace out! <33

Lite bilder från idag :)

Jag hade velat ha Coca Cola-glaset, men nej det skulle Mills ha... x)


Tekniska Milla skulle fixa filmen ;)


Even pratade på som bara den och gestikulerade :)


Godis och en bit av Millas fina frisyr jag gav henne :D


Bara för att en viss person är besatt av The Hills ;)


Sötnosarna hade tokroligt :D



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: