En himla massa inlägg

det blev nu da. Alla på en gång haha ;) Inte mitt fel att jag kommer på saker att skriva i efterhand. Haha men nu tänkte jag bara säga att jag skulle hoppa in i duschen (älskar det uttrycket!) och borsta tänderna och allt sånt och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla film! Mysmys :) Lägger nog upp inlägg till sen innan jag ska sova, as always.
Juste en annan grej, idag när jag bad min syrra att ta lite kort tappade hon kameran, min kamera!, i asfalten och nu är den helt paj :( Seriöst det är lixom ingen liten repa eller så, nej den är helt sned och går inte ens att starta. Aja, det var iaf inte med flit hon tappade den, tror jag iaf...

Och det här var den sista bilden som togs med kameran.
Man kan riktigt se hur den glider ur hennes händer...

Postat av: BJERNHAGEN

Åh, men tack så glad jag blir =) tacktacktack det betyder masssor !<3

2009-05-04 @ 23:37:03
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: S

haha, stackars dig, men mest stackars din syrra. Vad taskig hon måste känna sig.

2009-05-05 @ 20:42:49


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: