I´m hot, you're cold

Heeejsan! :D Hoppas att alla har haft en skön söndag, har ni hittat på något speciellt idag? :) Dålig uppdatering idag, I KNOW!, men vad kunde jag göra, solen sken så mysigt så var jue bara tvungen att gå ut! Idag har jag verkligen stekt, haha snarare grillat ;) På tal om grillat, åt middag för en stund sen, hamburgare! Mumsigt :D Och just nu sitter jag i mitt rum och sjunger med i låten som spelas, just nu är det Taylor Swifts love story. Åhh den är så bra! You'll be the prince and I'll be the princess, it's a love story baby just say yes. Nej nu ska jag duscha lite snabbt så där och sen packa, back to vh imorgon. Vi syns lite senare! :) <3


Eftersom jag har lite brist på bilder (idéer) just nu får ni en på kaninen Ninis :)




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: