Move along just to make it through

Tjeeeenare cupcakes! Saknat mig? Haha nejmen seriöst, hur är det med er? :) Som ni kanske märkt så blev det en liten bloggpaus, men det var bara två dagar så ni har säkert kunnat klara er utan mina vackra ord. HAHA kul jag är da. Tillbaka till ämnet, behövde verkligen en paus från bloggen och datan, ibland är det rätt så skönt att kunna stänga ute allt och bara vara. Mådde inge vidare i torsdags så var hemma, och då hände det inte så mycket. Började läsa på Breaking Dawn, haha och den är snart slut. Vad har jag gjort idag da, läste lite mera, följde med mamma till Centrum och shoppa lite, lägger upp bilder lite senare, och sen så har jag inte gjort så mycket mer. Fick ryck efter middagen och kände mig tvungen till att städa rummet. Först hade jag bara tänkt att damma lite och dammsuga, men när jag väl började hittade jag en massa saker som behövde rensas och fixas så det tog lite längre tid än vad jag först trott. Haha är fortfarande inte klar, nästan allt jag äger ligger på golvet just. Men orkar inte fortsätta idag, så det får jag ta tag i imorgon istället! God this måste vara intressant att läsa. Haha känner mig ganska ringrostig när det gäller bloggandet, ifall ni undrar varför jag skriver så konstigt. Men det blir nog bättre snart. Himla mycket text det blev :O Måste verkligen sluta nu...får väl ta och fortsätta zappa igenom kanalerna tills jag hittar något sevärt, I promise to tell you if I do ;) Hugs and kisses! <3

You make me feel out of my element
Like I'm walkin' on broken glass
Like my world is spinnin' in slow motion
And you're movin' too fast



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: