You're a true friend

Tänkte egentligen ta upp det här i förra inlägget, men det skulle ha blivit så himla mycket text i ett och samma inlägg då ;) Idag var jag glad, trots att det var måndag. Jag var glad från den stunden jag vaknade. Tänkte kanske inte på det precis just då, men jag visste om det. Idag kom min bästa vän tillbaka till skolan efter två veckor i Indien. Ni kanske undrar varför jag inte har skrivit om det i bloggen tidigare, men försökte faktiskt (hur hemskt det än låter) att inte tänka på att hon var borta. Jag visste att det skulle bli för jobbigt. Tro nu inte att jag inte saknade henne, det gjorde jag varje dag. Så imorse gick jag med väldigt lätta steg och mötte henne. Det går nästan inte att beskriva känslan, så glad blev jag. Man behöver kanske vara ifrån varandra ett tag för att förstå hur mycket den andra betyder. Nu vet jag inte hur jag har kunnat klara av ens en dag utan henne. Som jag hörde i en låt: You don´t know what you got until it's gone...
Som tur var så var hon inte borta föralltid, bara två veckor men det är en lång tid det också. Det kändes så bra idag, som en bit av mig kommit tillbaka. Jag vet att det låter klyschigt, men det är sant. Hon gör min dag. Hur glad och söt som helst, hon är helt enkelt bäst! Även fast hon alltid verkar så glad och pigg så stämmer det inte alltid. Alla andra kanske inte ser det, men jag gör. Och jag vill att hon ska vet att hon inte behöver låtsas för mig. Fastän jag att hon ska berätta om sina problem och orosmoln så mår jag dåligt av det. För att hon mår dåligt. Det gör ont. Om jag fick bestämma så skulle jag aldrig någonsin låta någon få henne att må dåligt. Men nu är det inte jag som bestämmer och det finns inte så mycket jag kan göra. Det jag kan göra är att lyssna. Att vara där för henne och vara hennes vän. No matter what. Om du läser det här, Camilla Gustafsson, så är det egentligen bara tre saker jag vill ha sagt med allt det här. Jag älskar dig, finns här för dig och ber dig att aldrig aldrig någonsin ändrar dig. Du är perfekt precis som du är! :)


Och till er andra läsare: Kolla vilken fin elefant jag fick hela vägen från Indien av sötnosen!


Den har fått namnet Bertil och jag är helt kär :)


Postat av: S

Vad gulligt. Camilla måste vara jätte glad att ha dig som kompis och du att ha henne. Ni är riktiga vänner. Milla och Camilla= vänner för livet :)

fin elefant :D

2009-05-11 @ 20:26:46
URL: http://yesweecan.blogg.se/
Postat av: Camilla

tack gullet! älskar dig sjukt mycket! jag kommer alltid stötta dig när du behöver mig också! åhh, du är sååå söt, älskar dig <333 <333

2009-05-11 @ 21:36:02
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Killar kommer och går..men äkta vänskap, den består!

2009-05-13 @ 21:00:30


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: