Ugly

Heej hopp! :D Allt bra? Ingen fara, snart är det helg igen! ;) Dålig uppdatering idag igen, men har faktiskt inte hunnit blogga. Var med Millsen efter skolan, vi fick sluta en halvtimme tidigare haha. Jag och Milla gjorde inte så jättemycket, tjockade oss med godis och cola och pratade, just like the old days :) Usch vad jag har saknat henne! Sen när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen och den senaste timmen har jag pluggat lite spanska glosor, jag ska mig tusan klara provet har jag bestämt! Så nu jäklar blir det plugg! Inte så kul kanske, men vill verkligen göra bra ifrån mig nu sista tiden i högstadiet. Oj, nu är klockan 8, ska kolla på Ugly Betty på femman :D Smell ya later! <33




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: