Kan du se mina demoner?

vill börja, men vet inte vad jag ska skriva. Det kommer väl av sig själv antar jag.
Jag har bestämt mig för att ha bloggen som ett "om jag vill" och inte som ett "måste".
Det blir nog både bättre och lättare så. Skriver när jag har lust till det. Precis. Så får det bli.
Sen om det är värt att läsa vet jag inte.

Har haft en förvånansvärt bra dag, om man jämför med gårdagen.
Det går upp och ner, jag vet, men trodde inte att det kunde skifta så fort.

Åkte till handen med pappa, hans fru, simon, oliver och josse.
Har egentligen inte pengar till handla saker,
men det hindrade mig inte från att köpa en tisha från ginat och två par strumpbyxor från bikbok.
Är nöjd iallafall och det är ju det som är huvudsaken.

Nu är det kväll, har precis ätit middag. Sitter nu och lyssnar på Patrik Isaksson.
Har aldrig riktigt lyssnat på honom förut, men han har fin röst och texter som får mig att må bättre.
Konstigt det där, att så känslomässiga ord och rader kan värma.
Sånger som man måste ta sig tid till att lyssna på, är nog de bästa. Så är det för mig.

Nu ska jag fortsätta surfa runt på nätet, läsa bloggar,
kanske hitta nån social på facebook eller msn.

Det här är Madde som önskar den som bryr sig en bra lördagskväll <3







Stämmer det? Att man vill ha det man vet att man inte kan få?




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: