Ny start

Oj så längesen det var jag hängde här. På bloggen.
Vad blir det, lite mer än 8 månader. Herrejäklar.
Varför skriver jag här igen då, efter alla månader? Jo, idag när jag satt på bussen slog det mig. Jag vill ta mig tusan börja blogga igen. Jag vill göra det bra, eller nej, jag vill göra det bäst. Så jag går ut stort nu, allt eller inget.
Jag har hela mitt liv varit jäkligt bra på att påbörja olika projekt. Men att avsluta har aldrig varit min starka sida.
Så jag ser det här som ett försök. Om jag har det som krävs för att göra något fullt ut. Jag utmanar mig själv, och vet du vad Madde, jag accepterar utmaningen.
Nu jävlar i min lilla låda. Jag är tillbaka, starkare än någonsin. Jag vet att det låter klyschigt, det är det också, men jag är inte samma person idag som jag var när den här bloggen startades.
Jag har funderat på att radera alla gamla inlägg, men det kommer jag antagligen inte göra. Det är på ett sätt minnen, och ibland kan det vara kul att sitta och kolla igenom de gamla orden och bilderna. Okej inte kul kanske, men lärorikt. Men nu ska jag sluta babbla.
Nu kör vi, pang på.



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: