Tjockfredag

Nu har jag tryckt i mig en massa mat och lite godis.
Men kvällen är ung och än så är jag inte illamående, så mer kommer det bli.
Åh Coca cola, älskade läsk, vad skulle jag göra utan dig?

Sitter hemma hos farmor med mina systrar och har fredagsmys.
Eller, jag sitter i köket med datorn och dom andra i vardagsrummet,
en av dom med en spyhink, vinterkräksjukan är här.

Det är dåligt med foton här nu, men jag känner bara usch.
Hade faktiskt tänkt lägga upp en bild i slutet av presentationen, men det hände uppenbarligen inte.
Glömska hjärna.

Men för att det inte bara ska vara en massa ointressant text lägger jag härmed upp en bild på undertecknad,
den första bilden som togs med den här datorn.




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: