Living in the sky with diamonds

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!
@£1424@££€12£@£@$€£$@£@€£htrhysrjnbewijubgre23yveuy3hvdsxjhqwbw1uy2w1!!!!!!!!!!!!!!!

Sur jag blir! HAde skrivit ett jättebra inl
ägg igår. Som jag tydligen inte sparat.
Alls. Wiho vad jag är bra. tralala.
SUCK asso.
Men aja, det är väl bara att skriva ett nytt...det värsta är att jag inte kommer inte ihåg vad jag skrev igår! Är helsnurrig. Få se nu da...


Jag skrev nånting om att jag varit dålig på att uppdatera och blabla...jag tänkte inte lova att jag skulle skriva oftare för det skulle inte hända...och lite sånt och sen....juste, skrev jag lite om vad jag gjort och tjohej och håå...

Jag jobbade hela förra veckan. På lördag var det kalas, för mig dåra, för det var jag som fyllde år. Ifall ni inte visste det ;D Då kom det en massa folk och jag fick pengar och lite annat smått och gott. Men mest pengar hehe.
Sen på söndagen så var jag på bio med pappa och syrrorna. Vi såg Old Dogs med John Travolta och Robin Williams. Den var helt okej, rätt så seg ibland men riktigt hysteriskt kul vid vissa ställen. Justin Long var ju helt klart bäst :D

Det var förra veckan det. Och den här veckan har jag också bara jobbat, fast den är inte slut än men anyways. Igår var jag, mamma och Lillis, på öppet hus i Fryshuset. Nu vet jag att det inte är något för mig, kände mig helt lost bland alla basketspelare och musiker. Plus att jag aldrig skulle lära mig att hitta, stället var gigantiskt.
Imorgon ska vi, för visst är det torsdag imorgon?, till Fredrika Bremer grejen och kolla. Känns sådääär. Det ligger ju nära...aja, vi får se hur det blir imorgon.


Tagen förra veckan med min "grymma" mobil! (=

Just nu sitter jag och inte gör så mycket alls.
Lyssnar på skivan jag fick av lillsyrran Lillis i födelsedagspresent, Black Eyed Peas - THE E.N.D :)




Halsbandet fick jag av mina "arbetskollegor" i födelsedagspresent :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: