Something something

Gooood evening! *skrattar ondskefullt* Mohahaha....

Det är mörkt i mitt rum. Är lite rädd att nån gubbe ska hoppa upp bakom mig och skrämma mig.

Sitter på golvet och äter godis, mår lite illa. Ska kanske sluta äta. Blablublablääää.
Nej men, ehh....klockan är inte ens tio, så då kan jag jue inte gå och lägga mig. Inte än iaf.
Vad kan man göra då da?

Msn är inge kul, ingen vill prata med mig. Samma sak med facebook.
Orkar leta efter roliga på YT. Har ingen lust att ta kort.
Känner för ett glas vatten. Men då måste jag jue resa på mig, och det går inte för sig.
Pallar inte läsa nån bok, skulle inte klara av att hålla i den.
Film da? Men då måste jag resa på mig! :(
Aja, får väl gå och kolla om vi har någon som inte är helt värdelös.
Strax tillbaka!




Eh. ja. Är tillbaka nu. Och jag har hittat en film.
Eller hittat och hittat, jag har kört uteslutningsmetoden.
Först och främst, jag är trött. Så orkar inte se nåt krångel som håller på i tre timmar.
Vad är då lösningen? Jo, en tecknad disneyfilm.
Eftersom de flesta av våra disneyfilmer är på VHS och jag inte har någon sådan, tog jag det vi hade.
Djungelboken 2. Är lite osäker på om den är bra eller inte, har inget minne alls av den.
Det får väl bli en överraskning :)


Personerna på bilden ser iaf ut att ha kul,
that's a good thing, right?



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: