And I feel awkward as I should

SURPRISE!

Nej, du är inte blind eller mentalt handikappad, det här det andra inlägget idag!
Se Gud, jag kan visst skriva två inlägg inom 24 timmar! In your face!

Ehrm...ja juste, hej igen :) Det var några timmar sen jag skrev. Under den tiden har jag hunnit klä på mig, sminka mig, åkt till Tyresö C och handlat lördagsgodis, åkt till bibiloteket och lånat böcker, åkt hem och startat datan. Är jag duktig eller vad? Haha not really, men (;

Köpte förvånande nog inget annat än godis i Tyresö C, har bestämt mig för att spara mig pengar.
Undrar hur länge det kommer hålla.
På bibblan lånade jag två böcker, kommer inte ihåg vad dom heter och har ingen aning om vad de handlar om. Behövde ha något att läsa bara. Ja, jag vet att jag är en tönt :)

Nu ska jag skruva upp volymen och göra alla sura här hemma. Sen ska jag plocka upp lite, min stackars soffa orkar snart inte stå upp på benen längre.







Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: