It's too late to catch you now

Hallå hallååååå!!!!!
Alla är väl glada öv
er att det är måndag idag? ;)
Jag är faktiskt rätt så glad, har haft en bra måndag!

Har bara jobbat, men man kan väl vara på bra humör för det.
Hade inte tänkt skriva så mycket, bara lite. Hehe.

Åkte hem till pappa i VH när jag slutade, tog typ en timma :O iaf, det var så kallt i mitt rum, så jag skruvade upp elementet och satte mig på golvet med ryggen mot värmen och med datan i knät. Då ser jag en chokladask under sängen! Blir jättelycklig, okej den är kanske nån månad gammal, men det är ändå choklad! Så jag började äta, obviously. Då hör jag hur min lillebror kommer uppför trappan. Jag tänker, åhnej, han får inte se chokladen då kommer han bara äta upp allt, så jag stänger dörren.
Men det hjälpte inte. Han kommer in och säger hej. Han ser att jag tuggar på nåt och han ser att jag har datan i knät. Han springer fram och först försöker han slå på datan, sen ser han chokladasken som jag diskret skjutit tillbaka under sängen. "lad, lad, lad" börjar han gnälla och peka under sängen. Jag låtsas som ingeting och säger till honom att gå ut. Han lyssnar inte, då säger jag till honom att om han inte går ut ropar jag på pappa. Han springer genast ut och ställer sig vid trappan och börjar ropa: "PAPPA!PAPPA!"
Jag ser min chans och smäller igen dörren.

Nu är chokladen slut och jag mår illa.



Lilla busungen för ett år sen.
Han har blivit så stor nu att det inte är klokt.






Postat av: Sara

HAHAHAHAHH madde! xD Du är Precis som mig ;D bortsett från att min brorsa är större och mer irriterande... haha :) Stackarns lillebror! :O

2010-01-25 @ 21:25:16
URL: http://szetterlund.blogg.se/
Postat av: Evelina

hahahahahah fan va sött! jag vill oxå ha meningslösa "bråk" med syskon

2010-01-25 @ 21:27:20


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: