Koh betyder ö på thailändska

Godkväll på er. Nyss hemkommen från trevlig överraskningsmiddag på Koh Phangan. Min vän Sara fyller 18 på tisdag, och hon hade ingen aning om middagen, därav överraskningen. Hon blev minst sagt chockad när hon kom in med sina systrar och såg oss haha :) Har varit på Koh Phangan på Skånegatan tidigare, fast det var något år sen. Eftersom jag har varit där tidigare, så trodde jag att jag skulle hitta dit hur lätt som helst. Fel av mig. Hade även lurat i stackars Sandra att jag hittade. Men som tur var stötte vi på en snäll tjej som frågade om vi behövde hjälp. Haha vi måste verkligen ha sett vilsna ut, vilket vi var. Men vi hittade tillslut, och det var ju tur det! Grymt god mat, mycket mat dessutom, och sen så är miljön jäkligt cool. Det kändes verkligen som om man var i Thailand, njaa förutom att det var något svalare då. Men annars så! Smart som jag är glömde jag att jag hade min digitalkamera med mig, så fick inga bilder, men lånar en från Koh Phangans hemsida.


Postat av: Maidie

Vad underbart mysigt det såg ut :'D

2011-04-03 @ 17:00:43
URL: http://maidies.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: