Liten sån hära update

Skolinlägg på ingång! Sitter i skrivande stund i skolan, lunchrast och väntar på dagens sista lektion. Alltså jag kommer bli galen. Onsdagar är den längsta dagen på veckan, så den borde ju vara lite tung. Men nejdå. Jag har målat och skrivit lite på ett papper. Det är i stort sett det jag har gjort. Känner att jag kommer bli rätt så rastlös ganska snart. Fast det gjorde inte så mycket att idag var onödig, är trött som något som är jättetrött. Den ni. Efter skolan ska jag skynda mig och få tag på Satan i gatan, ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Sen ikväll ska jag nog vara barnvakt. Blir säkert mys. Åh Maggio, jag kommer jag kommer... eh. Nej nu ska jag sluta skriva. Innan det går helt utför. Puss och hej!

Postat av: Elin

SV: Jag hör den ganska ofta faktiskt. Eller det vill jag i alla fall tro, för att jag sitter och väntar på att den ska komma, haha!



SV2: Du känner mig så rätt Maddäh! Klart det var jag som skrev det där om mr K på väggen. Jag använde mina förmågor för att se framåt i tiden och skyndade mig dit för att skriva innan du dök upp.

2011-04-27 @ 17:16:40
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Felicia

ÅHHHHH ÅHHH JAG DÖR VAD BRA DEN ÄR!!! ÅHH ÅHHHH 27 APRIL!!!!!!! <3 :D :D :D



PUSSSSSS

2011-04-27 @ 18:04:12
URL: http://fjaelkis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: