Men vi kommer aldrig se varann

Igår var alltså jag och Miranda i Norrköping. Jag skulle kunna sitta här och vara riktigt jävla arg. Jag skulle kunna skriva om hur jävla förbannad jag var igårkväll. Jag skulle kunna skrika, klaga, gnälla och svära. Men det tänker jag inte. Jag fick ju faktiskt se Daniel, och det är det viktigaste. Utöver det så var dagen ganska awesome, med rätt sällskap så kan även de konstigaste situationerna bli roliga. Så Norrköping, thanks for having us. Men vi kommer antagligen inte ses igen. Ialla fall inte på ett bra tag. Nu ska jag packa ihop mig och göra mig i ordning, sen drar jag till Brandbergen för lite tjejkväll. Peace.


Jag kan se dig, jag kan se dig. Du vet att jag tittar. Jag vet att du gillar. Jag kan se dig, jag kan se dig. Men vi kommer aldrig se varann.

Postat av: Fröken Ankarstav

HAHA I KNEW IT!!! :)

2011-04-16 @ 19:02:18
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: sabina

Åh vad var det som hände? :(

Jag kunde inte gå. Började gråta när klockan slog sju.

2011-04-16 @ 20:42:00
URL: http://septembertjejens.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: