Min mamma ville slå mig


Postat av: Fröken Ankarstav

sv: Är det?! Men då kommer vi nästan från samma kvarter ungefär!!

Taack jag hade en alldeles förträfflig fredagskväll, dansade hela natten och firade mitt nykomna singelliv (hej Oskar vart eee duuu??!?) haha. Hur var din fredagskväll? :)



Mycket fint rum! Bättre än grå!!

Jag spanade affischer igår (läs inatt) och tvingade min kompis hålla ögonen öppna efter en Maggio affisch! Med tuggumibubblan på. Jag tror inte hon förstod vad jag menade, eh. Men men.



Ha en awesome lördagskväll! Waggio!

2011-04-02 @ 23:38:45
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Susanne Holm

Kul... var du tvungen att ta med när jag petar näsan.. Tur att din mamma har humor ;)

2011-04-04 @ 14:51:01


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: